Na fakultetu organizacionih nauka će se 19. i 21. marta u organizaciji FON-ovog Centra za razvoj karijere po četvrti put održati seminar o advertajzingu „FONklame“. Festival je prvenstveno namenjen studentima Fakulteta organizacionih nauka kako bi im približio svet reklama, marketinga i PR-a. Festival kao i prethodnih godina ima edukativni, humani i zabavni karakter.
Prvog dana seminara biće održan niz stručnih predavanja koje će držati renomirani stručnjaci iz tih oblasti. Predavači na seminaru će biti:
- Dragoljub Ljubičić Mićko (CEO, Tim Talenata) – TV oglašavanje
- Aleksandar Đorđević (CEO, Superstar PR) – Event marketing
- Miloje Sekulić (internet i marketing konsultant) – Šta sve možete na netu, a ne na drugim medijima?
- Predrag Milićević (internet konsultant) – Integrisane marketing komunikacije
- Jasmina Mijailović (account manager, New Moment) – pozicija account managera
- Svetlana Ćopić (creative director, New Moment) -Brandiranje
Drugi dan festivala biće zabavnog karaktera i tada će biti održano veče reklama, gde će učesnicima biti predstavljene najuspešnije reklame sa „Noći reklamoždera“, ovogodišnjeg Superbowl-a kao i reklame kompanija sponzora projekta.
Festival će takođe imati i humanitarni karakter. Ulaznica na veče reklama će se naplaćivati simboličnih 150 dinara a sav novac prikupljen od prodaje ulaznica je namenjen u dobrotvorne svrhe i biće doniran Centru za usvajanje dece „Dom Moša Pijade“.
Svi zainteresovani koji žele da učestvuju na festivalu mogu se prijaviti slanjem CV-a na e-mail karijera@fon.rs do 16. Marta u 23:00.
FON-ov centar za razvoj karijere predstavlja projekat Fakulteta organizacionih nauka, započet 2004. godine. Primarni zadatak Centra je da studentima Fakulteta pruži pomoć i podršku pri stručnom i profesionalnom usavršavanju i zapošljavanju kroz saradnju sa privrednim, naučnim, državnim i drugim institucijama, kao i istaknutim pojedincima i ekspertima. O informacijama vezanim za aktivnosti FON-ovog centra za razvoj karijere možete se bliže informisati na
karijera.fon.rs/fonklame