Jdinstvena analiza tendera
PRETRAGA
OBRAZOVANJE
STIPENDIJE NA FACEBOOK-U
VESTI
Naslov:
EY se obvezuje na zapošljavanje mladih i priključuje se globalnoj inicijativi „Alliance for Youth“
Datum:
22.09.2014
Izvor:
Revizorsko-konsultantska kompanija EY Srbija (ranije Ernst&Young) priključila se inicijativi „Alliance for Youth“ u sklopu koje do 2020. godine u Srbiji,planira da zaposli 100 novih mladih stručnjaka, dok će još 300 studenata imati priliku da iskustvo steknena praksi u kompaniji.

Navedena inicijativa koju je EY, jedan od globalnih lidera u revizorskim i poreskim uslugama, podršci pri poslovnim transakcijama i poslovnom savetovanju, potpisao s kompanijom Nestlé osmišljena je s ciljem smanjenja gorućeg ekonomskog i socijalnog problema - nezaposlenosti mladih u čitavoj Evropi. 

Sporazumom potpisanim u Vevey (Švajcarska), EY se obvezao da će do 2020. godine u čitavoj Evropi zaposliti 55,000 pripravnika iangažovati 35,000 praktikanta kojima će ponuditi priliku za lični razvoj, obuku i napredovanje.

Kao deo globalne kompanije, EY Srbija, Bosna&Hercegovina i Crna Gora - uključuje se u ostvarivanje postavljenihciljeva. U isto vreme, sprovođenje inicijative samo je nastavak prihvaćene prakse u Srbiji. Tako je u 2014. godini EY u regionu Srbije, Bosne&Hercegovine i Crne Gore zaposlio25 mladih osoba koje su tek steklesvoje fakultetsko obrazovanje, dok je u 2013. godini bila osigurana praksa za 130 studenata. U naredne tri godine očekuje se zapošljavanje 100 mladih stručnjaka i 300 novih praktikanata.

„Čak i kada su se mnoge zemlje ekonomski oporavile i kada se pojavio novi optimizam na nivou globalne ekonomije, tvrdoglavo visoka stopa nezaposlenosti među mladima -16,1 odsto - i dalje je jedna od najvećih barijera za razvoj. Kompanija EY je ove godine proširila prošlogodišnje planove za davanje šanse novim nadama poslovnog sveta. Mi u EY, želimo da doprinesemo pozitivnim trendovima zapošljavanja u Srbiji“ rekla je Olivera Andrijašević, partner i rukovodilac sektora za reviziju i povezane usluge.

Inicijativa kojom se teži zaustavljanju rasta nezaposlenosti kod mladih u Evropi, priključile su se i neke od najvećih svetskihkompanija poput: AXA, Adecco, Cargill, Chep, DS Smith, Facebook, Firmenich, Google, Nielsen, Publicis, Salesforce.com, Twitter i White&Case, a projekat je prepoznat i podržan i od stane Evropske komisije. Navedeni partneri i osnivači projekta imaju za cilj da ostvare više od 100,000 novih radnih mesta za mlade.

Ocena: 
Vaša ocena: 
   
  • Pošalji prijatelju
  • Del.icio.us
  • Digg
  • My Web
  • Facebook
  • MySpace
  • Newsvine
  • Google

Učitavanje ...
LoadingImage